tirsdag den 15. februar 2011

Navn: Freja B. Jeppesen
Blog:
mylifeasfrejsen.blogspot.dk
Kælenavn:
“Frejsen” eller ”Fup”(Fup er dog kun familien der kalder mig det)
Yndlingsfilm: An Education, Nowhere Boy, Æblet og Ormen. – Ellers en del Disney film, som Løvernes Konge, Peter Pan osv.
Yndlingsbog: Marilyn Monroe Fragtmenter.
Yndlingssanger/sangerinde: Jeg er mere til bands. Dog Teitur, Peter Sommer, Elvis Presley og Fallulah.
Yndlingsband: The Beatles, McFly, The Blue Van, Figurines, De Eneste To, Arctic Monkeys, The floor is made of Lava, Analogik. – og MANGE flere.
Yndlings tv serie: Disneys Fe hoveder.
Yndlingsmad: Grønsagstærte.
Yndlingsblog: mhh, der er faktisk ret mange jeg godt kan lide at følge med i.
Yndlingsskuespiller/inde: Johnny Depp, Aaron Johnson, Marylin Monroe, James Dean, Thue Lindhardt.
Yndlingsmusik:
Indie Rock er nok min yndlings genre.
Hobby:
Teater, tegne, musik(dog kan jeg ikke spille på noget, men prøver at lære mig selv det) tage billeder.
Crush/flamme:
Aaron Johnson, Tom Flecther, Jamie Oliver eller bare James Dean.
Yndlings årstid:
Vinter eller Sommer.
Yndlingsfrugt: Blåbær, melon, jordbær, mango, ananas, kokos, banan. – Jeg spiser praktisktalt alle frugter.
Yndlingsfarve: Skifter tit, men lige nu rød og orange, eller brun og mørk grøn.
Tøjstil: Vil ikke kalde det min ”tøjstil” men bryder mig om indie/vintage. Lidt hippie 60-70’erne stil.
Stilikon: Har jeg ikke rigtigt. Finder inspiration fra alle mennesker.
Forbillede: Ikke rigtigt nogen.
Fremtidsdrøm: Håber på en fremtid som skuespiller, dog uddannet lærer i Århus.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja