onsdag den 16. februar 2011


I nat drømte jeg at, jeg havde besøg af Paul McCartney. Han var på mit værelse, og beundrede mit The Beatles 3D plakat. Jeg snakkede endda engelsk med ham - Tror aldrig jeg har oplevet at snakke engelsk i en drøm før. I drømmen spillede The Beatles koncert nede i stuen, og da Paul McCartney gik ned for at spille, gik jeg hen og snakkede med Tom Felton(Ham der spiller Draco Malfoy i Harry Potter). Sabrina var også med i drømmen, hun forstod bare ikke, hvorfor alle var sådan oppe at køre over The Beatles.

I aften sker det så, de kære små mennesker kommer (forhåbentlig) på besøg! Dog selvom der er nogen der er kommet i dilemma? Dog kommer Eva! Så helt galt kan ikke det ikke gå.

Dagen i dag skal bruges på,
støvsugning.
lave mad.
forhåbentlig tilbringe nogle timer med Eva, før gæsterne kommer.
dækkes bord.(og alt det andet man skal gøre før gæsterne ankommer)

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja