tirsdag den 15. februar 2011


I dag var jeg så endnu en gang ude at køre.
Det gik SNILDT! Indtil at det lakkede imod enden, og bilens højre forhjul punkterede.
Dog var jeg så heldig at blive kørt hjem af min kørelæreres kone.
Men det er ikke det smarteste at være kendt som: "Pigen der kørte bilen, da den punkterede."

I dag har jeg brugt tiden på oprydning, da jeg får gæster i morgen. Jeg regner med at se Line, Nicoline, Dennis, Randi og Lasse. (Desværre kan Eva ikke ): Det er dårlig stil Eva! Hun er vidst nok på Endelave....) Så mit værelse er fint nu! Smukt. Jeg har fået en gammel træ ølklasse! Den pynter vidunderligt i hjørnet af mit ... Abstrakte værelse. Jeg elsker dette værelse!(Selvom at kalenderen fra Eva, med rugby spillere dræber temaet en smule)

Jeg har nydt musikken fra The Beatles hele dagen.
I morgen skal jeg lave mad til folket! Det skal nok blive ... Kreativt.
En af dagene smutter Eva og jeg(+ evt. Line, hvis hun kan og gider) til Kolding, på deres muserum, Kolding Hus - For at nyde udstillingen med The Beatles.
Ellers skal jeg bruge min ferie på, en af dagene Linda, gæster i morgen, The Beatles. - Tror det er alt indtil videre.

Jeg skal ha' fundet et søm, og hænge et billede af min morfar som ung soldat op på væggen med billeder af familien!

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja