mandag den 6. september 2010

Jeg har helt blæst ud at fortælle om min vilde oplevelse!
Det lyder nok ikke så dramatisk nu når jeg skratter mine ord ned her, dog vil jeg give det et forsøg.
Jeg ville lave mad til mine forældre mens de var hjemmefra, kyllingebryst.
Alt var som himlen blå, og da jeg begik mig i krig med maden havde jeg ikke forstillet mig denne drastiske ændring mit liv snart skulle få.
Jeg tændte komfuret, og fandt stegepanden frem fra skuffen, og lagde den op på pladen, og nynnede straks videre med mit velbevaret fredfyldte liv.
jeg hældte en klat magerien på panden, og denne lille fejl skulle snart ændre mit liv. Jeg vendte ryggen til panden kort, og da jeg 5sek efter kiggede tilbage stod der en ENORM flamme op af panden! I et panisk chok anfald greb fat i den nærmeste klud, som skulle vise sig at være en gulvklud. Jeg indså at det ville få dramatiske følger at smide den på, og kastede den fra mig, og greb så efter et viskestykke. Der stod jeg med viskestykke, og pludseligt tænker jeg at der var noget med det viskestykke, og da jeg ikke kunne komme i tanke om det, måtte jeg endnu en gang smide hvad jeg havde i hænderne, og greb så ud af panden. Jeg førte panden igennem køkkenet, hen til håndvasken med bagtanken "JEG SKAL DØ!" Jeg tænder for vandet, og flammen vælger at vokse til en double størrelse, før den så måtte dø hen.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja