lørdag den 4. september 2010

Jeg vil ligge ud med at jeg SLET IKKE har noget imod homoseksuelle damer(eller mænd)
Har venner og bekendte der er homoseksuelle. Jeg bliver nød til at skrive det så intet bliver misforstået, for vil ikke være kendt som pigen med homofobien.

Jeg vil fortælle om The Blue Van koncerten, som var lidt en synd oplevelse.
Vi(min veninde og jeg) ankom til gernings stedet kl 21:00, og blev straks lukket ind af en ældre herre, og med det samme mødte min veninde nogle gamle klassekammerater, som vi faldt kort i snak med, indtil deres flok veninder også kom. Lidt efter kom vores fælles teater veninde med hendes veninde, som vi så kort havde en samtale med, men den blev hurtigt opløst pga. naturens skrig lød som ekko igennem lokalet, og de forlod os. Min veninde og jeg fandt ogs til rette, men modtog kort efter en sms om at ankomme til scenen, hvilket vi så begik os imod.
Opvarmnings bandet var en af de bedre, og var gode til at få publikum med sig. Da opvarmnings bandet(som jeg desværre har svedt navnet ud) havde spillet deres halve time, skulle der gå en halv time før The Blue Van var klar. Min veninde og jeg træk os tilbage, pga. min veninde døjede den aften med nakke problemer, og kunne ikke håndtere pufferiet der ville komme, som ville lade til en frygtelig smerte.
Vi fandt os tilrette oppe på en bænk, hvor en yngre kvinde stillede sig foran os. Denne kvinde lignede min Esbjerg veninde så frygtelig meget at jeg var nød til at sms hende, for at se om kvinden greb til sin mobil. Kvinden greb ikke, og min Esbjerg veninde svarede ikke tilbage, så der var stadig en umættelig tvivl gravet ind i mig.
Denne kvinde havde en ældre udseende kæreste, som prøvede at få hende ned fra bænken for at ''feste'' og danse, men kvinden takkede pænt nej flere gange.
Koncerten gik endelig i gang, og med et brav af et nummer fik de publikummet med sig. Midt i festlighederne valgte dette umagen par at slå sig ned ved siden af mig, dog ikke oppe på bænken.
Det var en yderst stor herre, både i bredde og længde, og hans lille pretty boy lignede makker med en karse klippet afbleget hanekams lignende ting på hovedet.
Jeg tænkte først at de nok var et bøsse par, pga. den meget sensuelle dans de slyngede rundt. De fyldte rædselses fyldt meget, og flere gange var jeg ved at modtage en kraftig albue i maven af denne store herre, pga. hans luftguitar solo. Pludseligt får den lille pretty boy lignede skikkelse øje på kvinden foran mig, og sender blikket "jeg vil score hende der" til den store herre, som straks besvare med blikket "go for it". Da denne pretty boy ting kommer tætter på, fortæller mine øjne mig at ganske svagt en betegnelse for bryster gemmer sig under den chokolight-brown Burberry skjorten, og jeg må indse at pretty boyen, er en ''pretty girl'', som måske uheldigvis for kvinden på bænken er betegnet som lesbisk. Denne lille homoseksuelle kvinde går stærk imod kvinden med at gi' hende øl, og snakke med hende, og endda begå sig meget tæt på hende, men bliver dog afbrudt af denne lille skaldede kæreste som tilhøre kvinden på bænken. Hele den aften ceremoni ender med at den lesbiske kvinde opgiver, og springer på hendes store ven, som løfter hende op, og svinger hende rundt, som udgør i at min veninde og jeg bliver mast op af en væg, og modtager en fod i hovedet udtallige gange. Vi trækker væk fra bænken, og lidt efter laver den store herre, og hans lille veninde samme trick, og forsvinder fra området. Min veninde og jeg trodser vores vilje, og tvinger os op på bænken igen for at nyde resten af koncerten. Koncerten stopper efter at The Blue Van har spillet i små 50min, og spiller nogle enkle ekstra numre. - For at nyde den aften har min veninde måtte betale 150 kr pr. billet.

For at slutte denne blog af, har jeg smidt et mini klip af The Blue Van ud. - Jeg beklager MEGET den yderst dårlige lyd.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja