lørdag den 6. marts 2010

Så fik Ricky den idé, at jeg jo burde skrive en blok om ham, om hvor hjælpsom han er, om hvor sød en dreng han er, og om hvor klog han er, fordi han hjalp mig med at få farver, og afstemning herind(Hvilken var utrolig nemt, og pinligt for mig, at jeg ikke selv havde fundet ud af det.)

Igår, da jeg måtte gøre noget for at ændre udseendet i bloggen, efter jeg i flere uger selv har prøvet at gøre det - Ricky springer til hjælp:

Don-Ricky: gå ind i tilpas
frejadenfantast: så q;
Don-Ricky: layout
frejadenfantast: doooooh .__. det ser mega let ud nu
Don-Ricky: det er det også xD

- Spørg lige om jeg følte mig dum! Det er et øjeblik hvor man banker hovedet mod bordet, og græder over sin dumhed.

Men for at takke Ricky, for at hjælpe mig ja så -
Ricky er en meget klog dreng, det er faktisk ret træls, for elsker selv at spille klog, og øjeblikke hvor man sidder og fryder sig over, at denne aggumention kan knægten ikke få banket ned, men får han altid smækket et klog svar tilbage, der totalt destruerer det kloge man selv havde fået fremstammet.
Ricky er ogs' en meget hjælpsom knægt, som elsker at hjælpe(føler lidt jeg laver en reklame for ham, som skal sælges over ebay) og har hjulpet mig, mange gange. - Så tak Ricky.

Så alt i alt, er Ricky en ret så sød dreng, der kan købes for 100kr.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja