lørdag den 27. februar 2010

"Pokemon vi skal fange dem,det siger jo sig selv,det kræver både mod og held!"
Gud hvor ville jeg være en elendig Pokemon træner. Jeg er et meget udheldigt menneske, og mod kan man vel ikke kalde det, jeg bære rundt med. Det ville være sådan, at når jeg kom hen til Professor Oak, og skulle vælge min Pokemon, ville jeg ikke kunne bestemme mig, altså - det er da et meget svært valg! Og har problemer nok, med at tage stilling til, om jeg vil ha' Pepsi max, eller Jolly! Det ville ende med, den kære Oak, ville smide en Pokeball i hovedet på mig, af irritation over jeg ikke ville kunne vælge. Jeg vil så drage ud i verden, med et enkelt mål, at fange flere Pokemoner. Så vil jeg stå der, ha' ned lagt en Pokemon, og skal fange den med en Pokeball - Problemet er så her, jeg kaster som en svangs - Hvis jeg vil kaste ligeud, flyver det til højre, JEG VIL IKKE KUNNE RAMME DEN POKEMON! Og mens jeg misbruger antallet af Pokeballs, vil den Pokemon jeg havde fået mig nedlagt, vågne og flygte - og der vil jeg så stå som en dør, og blæse i luften af dumhed. Jeg ville være værre til at fange Pokemoner, end Jessy og James! Det ville være sådan, at en Snorlax ville vågne, bare for at gøre grin med mig.

- Så, godt nok drømmer folk om at blive Pokemon mester, men tænk lige tingene igennem først, hvor stor er jeres chance for det?

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja