mandag den 4. april 2011

Guitar med kjole på.

I dag købes der en guitar start pakke!
Der indeholder: Guitar, guitartaske, guitarrem, Dvd om guitarspil, guitarstativ, guitarstemmer, og noget mere, som jeg ikke lige kan huske, hvad er? .. Pinligt .. NÅ men .. Det kommer til at koste 1000kr. Billigt synes jeg! + Jeg køber en ny kjole, fra Wood Wood til 480kr .. Og i morgen køber jeg en mundharmonika, til lidt over 100kr .. Så er det forhåbentlig slut! .. Skal nemlig spare op til en tattoo.
Når jeg har modtaget guitar og mundharmonika, starter Eva og jeg vores band! Ingen af os kan spille på noget instrument, dog vil vi give det en chance. Jeg håber, håber, håber virkelig at jeg kan lære at spille guitar, og mundharmonika! Kunne være så lækkert.

Jeg er stadig pumpet op af lykke, over Figurines koncerten! Dog er jeg desværre syg i dag .. Hvilket er træls, da jeg skulle ha' været ude at køre. Damn.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja