lørdag den 2. april 2011


Jeg var til Figurines koncert d. 1 april .. Altså i går.
Der står jeg, og drikker en øl med to klasse kammerater, da Christian(Sangeren) fra Figurines trasker igennem lokalet! I chok tilstand, begynder flipper mine øjne ud, og inde i mig er der ravnarrock. Jeg står der, lammet af angst/chok .. Da min veninde Nanna hopper til undsætning! Hun får hurtigt fat på en kulepen, og skubber mig hen til Christian .. Vores møde foregår sådan cirkus sådan her:

Mig: Undskyld .. *Prikker ham på skuldren ..* ... *Prikker igen lidt hårdere* Undskyld?
Christian: Ja? Hej .. Hva' så?
Mig: Uhm ... Tænkte om du ikke ville være sød, at skrive på mit blad? .. *Rækker soundvenue frem .. Hvor han er på coveret, og kulepennen frem imod ham*
Christian: Jo! selvfølgelig! *Betragter bladet* Det er da et vildt godt billede!
Mig: Ja .. Synes jeg også.
Christian:*Mærker på mit blad* Tror du man kan skrive med kulepen på det? Coveret er jo glat .. *Tegner en krydsduelle* Ja .. Det virker skam fint. *Skriver hans navn på bladet* Sådan. *Smiler, med han store fantastiske mund*
Mig: Wow .. Mange tak! Tak skal du ha! Mange tak. *Er med garanti helt rød i hovedet*
Christian: Det var da så lidt.

Wow .. Andet har jeg ikke at sige .. Skriver mere om koncerten i morgen .. + Billeder!

Jeg har haft en ustyrlig susen for mine øre hele dagen .. Men er ligeglad, da det minder mig om i går.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja