søndag den 27. februar 2011

Jeg er så træt af overfladen.

Fra nu af, vil jeg ikke blive ven med hr. hvem som helst på facebook! Det skal ikke være sådan at jeg har 100vis af venner derinde, som jeg alligevel ALDRIG ser, snakker med, eller tør at se i øjne i virkeligheden! Jeg skal ikke være med til at gøre det acceptabelt at jo flere venner du har derinde, jo mere populær er du ude i den rigtige verden.
Det er slut med at smide billeder på facebook, bare for at prøve at bevise overfor nogen at jeg lever det perfekte liv! Fuck det perfekte! Det er fejlende der har charmen.
Det skal være slut med at updatere på facebook om blær. Folk er ligeglade med at jeg har fået en ny flad skærm! Og hvis skal vide det, skal de selv opdage det! Det skal ikke betyde at jeg ikke skriver status derinde mere, men det kommer ikke længere til at handle om materielle goder!
Jeg er færdig med at se ting i fjernsynet, fordi det giver et spark i den populære retning! Hvis det ikke interessere mig, så ser jeg det IKKE! (Ikke også PARADISE HOTEL! ... Selvom jeg aldrig har set det)

Der er så mange andre ting jeg skal ha' lavet om på, hvilket jeg ikke synes jeg orker at ramse op.
Meningen bag denne bitre blog, er at jeg har brug for at få omvendt min verden. Jeg er færdig med overfladen, og forsøget på at opnå social status pga. åndssvage ritualer som vi mennesker har fundet på. Jeg vil skide på at folk synes det er kikset kun at ha' 100 venner på facebook, for, hvis jeg ikke snakker med de sidste 500 derinde, hvad er så idéen?
Det er slut med at købe ubrugelig mad, bare fordi jeg lige er lækker sulten. Hvis folk skal sulte i Afrika hver evigt eneste dag, kan jeg NEMT overleve uden en Mars bar!

Pointen er at der skal ske noget nu. Jeg skifter ikke holdninger, jeg ændre ikke personlighed! Men jeg stopper med at være overfladisk, og i stedet for at tænke at jeg gerne vil hjælpe verden, så gør jeg det. Godt nok starter jeg i de små, men jeg gider ikke være med til at påvirke Danmarks fremtid i den forkerte retning. Det skal ikke være sådan at mine børns venner kun er folk igennem et spil, eller chatroom! Og at de hellere vil skrive med dem, end at besøge dem! Danmark for satan, kom ud i verden, i stedet for at gemme jer! Det er sgu farligt, men det er fandme også farligt at sidde og være bange for at møde verden! Lev jeres liv, tag en chance mennesker. I stedet for at tænk på at du vil hjælpe folk, så hjælp dem! Og stik den mars bar op et sted, hvor solen helst holder sig fra! På nær, hvis du selv åbner, og lukker den ind.

Jeg vil ikke dø af fedme.
Jeg vil ikke dø med tanken "Jeg kunne ha' gjort noget"
Jeg vil ikke dø, uden at i det mindste prøve at gribe drømmen.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja