lørdag den 8. januar 2011

Du hedder: Freja

Sang, som du sørger til når du er ked: Ikke en sang, med ET band – McFly!
Afhængig af: penge, musik / ipod, og tyggegummi

Hvad får du oftest komplimenter for?
Mine øjne, mit hår eller mit tøj.
Hvordan kan man imponere dig?
Positiv spontanitet, lækkert hår, eller når man oplever at et menneske ikke er som man havde forventet, på den positive måde.
Griner du nogle gange når du er alene? Ikke vildt HAHAH grin, men fniser meget. Men kan nemt grine, hvis jeg, eller min veninde Sali skriver noget tosset.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? ”Fint, så er det en aftale.”
Hvor bor du?
Horsens.
Trives du der? Jeg savner folk der stikker ud af mængden, føler mig ret meget alene. Jeg har en forestilling om at jeg ville trives bedre i København, eller London.
Ejer du et par converse?
Desværre ikke. Jeg har nogle sko(HUB) der minder om, så min mor taler mig fra converse, da hun mener at det er dumt at få sko der ligner hinanden.
Sprut, cider, vin eller øl? ØL!
Bliver du nogensinde for fuld? Det er hændt 2 gange.
Hvilket mobilabbonement har du? Får snart nyt, kan ikke huske hvad det hedder, men lige nu: Telenor(Har fået min fars sim kort – lang historie)
Er du allergisk overfor noget? Latex, men det er ikke det værste man kan være allergisk overfor (;
Hvordan tager du telefonen? Hvis det er folk jeg kender(selvom det er min mor) opføre jeg mig åndssvagt, og er like ”Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo?”, eller "Hvad vil du?!" Jeg øver mig faktisk i at lyde flinkere når jeg tager mobilen, da jeg har fået skræmt et par veninder. Men, hvis det er numre jeg ikke har på min mobil, gør jeg tit i panik, og tør ikke tage den, eller kommer til at ligge på.

Hvem ringede du til sidst?
Min storebror.
Antal timers søvn i nat: lidt under 10 timer. – Det er virkelig for meget!!
Sov du alene? Jup.
Plejer du at komme til tiden? Jeg er rigtig slem til at glæde mig så meget til ting(selvom det er random små ting) Så kommer virkelig ofte for tidligt af sted, og derfor er jeg der langt før tid. Kommer så sjældent for sent, at det ikke bør nævnes.
Hvornår har du det bedst? Når jeg spiller skuespil, eller er sammen med mine teater venner. Eller, når jeg er sammen med min veninde Eva.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Jeg tror alle farver er i mit klædeskab, cirka lige meget af alle farver.

Hvad synes du om dine fødder?
Et ord: KLAMME.
Hvad savner du? Sct Ibs 10 klasse!
Favoritdrik om morgenen: Mælk, eller juice.
Barberer du ben? Ja.
Hvornår plejer du at gå i seng? 21:30 eller 22:00, kommer an på, om der er noget i fjernsynet.
Er du genert? Ja, sådan rigtig slemt!
Dyrker du sport? Teatersport(JA, DET ER FAKTISK HÅRDT TIL TIDER!) Ellers sport oppe i skolen, og går ture med mine hunde.
Har du nogensinde kastet op offentligt? Nej.
Hvad skal du i morgen? Til Århus, med min veninde Eva.
Hvad er det værste du ved? Boxer Reklamen ”HOLD KÆÆÆÆÆÆÆFT” Hader det!
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? I ugen? 20kr, hvis jeg ikke er på shopping tur.
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? … Aner jeg ikke.

Hvilke hårprodukter bruger du?
Shampoo og balsam, og en sjælden gang i mellem skum, eller hårlak.
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Hvis man kan formulere Minni(Min hun) som fin, så hende!
Du samler på: CD’er, og ting fra London/ting med London.
Grønne eller røde æbler: RØDE!

Hvem ringer du til når du er vred/ked? Ingen.
Kan du lide golf? Uhm .. NEJ!
Hvornår stod du op i dag? Kl. 06:12.
Er det okay at græde? Ja, men er frygtelig dårligt til det, når folk ser på mig.
Hvornår græd du sidst? Nytårsaften.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Ud og rejse i hele verden! Og bruge dem til at betale skuespiller karriere, og til husleje i London!
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej, men går tit med briller(uden styrke) fordi jeg elsker briller.

Hvornår står du op i weekenden? Ved en 10 tiden.
Er du piercet nogen steder? Har en næse piercing, og navle piercing. Hvis øreringe tæller, så har jeg 4.

Har du nogen tatoveringer?
Nej, men håber på at få en.
Vil du giftes?
Ved jeg ikke.
Vil du have børn? Ja, håber at jeg kan adoptere et barn, stedet for at føde.
Solbader du ofte? Nej, er ret dårlig til at ligge stille i lang tid.
Er du god til at lave mad? Selvom der altid går ild i noget, er jeg faktisk ret god.

Hvad drikker du når du er tørstig?
Mælk.
Hvad er din favorit-is? BEN AND JERRYS!
Tror du på liv efter døden? Ja.
Kan du lide sushi? Tjoooeh.
Bor dine forældre sammen? Jep.

Er du et morgen- eller aftenmenneske?
Aften menneske.
Hvad farve er dine øjne? Sølv blå.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja.
Hvor ofte motionerer du? Det er forskelligt.

Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør?
Været mærkelig! :D

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Wow. Jeg hader også Boxer reklamen, jeg får lyst til at skrige når jeg ser den.
Og det der med at føle sig alene og mærkelig i en lille by.. det kender jeg også godt! (-;

Freja sagde ...

Hahah! Glæder mig at jeg ikke er den eneste i verden, der har det sådan. :D Boxer reklamen burde forbydes!! Og det med at være alene i en lille by, hvis man ser på den positive side bliver vi nok hærdet?

Bloglovin

Follow la vie comme freja