søndag den 9. januar 2011

Jeg er fortabt. Jeg er helt ude i lampen. Jeg aner ikke, hvad jeg skal ønske mig i fødselsdag gave! Jeg bliver 18 år d. 28 januar, og vil gerne ønske mig noget særligt, da 18 år skal huskes.
Jeg har tænkt på en musik festival billet, men det er træls at skulle tage alene til festival, vil gerne ha' en af følges med, og tror der er udsolgt. Jeg vil gerne ønske mig en rejse til London, men endnu en gang, det er træls alene, og det er nok for voldsomt. En bil er for voldsom, en lejlighed = voldsom. Alt er for grumt, jeg mangler en idé til noget vildt, dog ikke voldsomt! Jeg er fortabt. Jeg kan kun blive skuffet over min 18 års fødselsdag, da jeg ikke kan få noget specielt, som jeg ellers altid har drømt om.

1 kommentar:

Sali Hayek sagde ...

jeg giver dig mig :) hæ.

Bloglovin

Follow la vie comme freja