lørdag den 11. december 2010

Freja! Ny ejer af THE BEATLES 3D PLAKAT!! + (falsk) HJORTEHOVEDE, MUNDHARMONIKA, OG NY BILLEDERAMME! Jeg er ret stolt. I min billederamme vil jeg ha' et billede af Eva, og jeg. - I aften skal jeg hjem til Randi! Og være sammen med en masse teater mennesker, for at julehygge, er du da FRYGTELIG jeg glæder mig! PAKKELEG!

I går aftes var den sjoveste dag i mit liv(Hvis man ser bort fra at jeg ikke var i skole, pga. jeg ikke kunne snakke). Vi havde første øve dag, på vores nye teaterstykke, nogle teater venner + mig altså. Efter hele øvelsen var slut, og to af dem tog hjem, valgte andre 4 mennesker at tage på rundtur i Horsens! Første Stop - MCDONALDS! Vi kørte i drive in, bestilte det vi skulle ha', og sluttede af med at sige "Vi kommer ind og henter det om lidt." Dog fik vi maden med alligevel, men vi gik derind, og spiste det. Der sad vi og snakkede, hyggede og grinte i lang tid! Derefter(Efter LANG tid) kørte vi så, men før vi forlod stedet havde vi endnu et stop ved drive in. Denne gang ikke for at bestille, men for at takke for maden, og god betjening. LINE, DU ER MIN GUD! Vi kørte videre rundt i Horsens igen. Vi tog over i en kiosk, hvor Lasse gik ind, og vi andre kørte videre(Meningen var at vi ville panikke ham, men han tog det grusomt pænt!) Vi fik ham så ind i bilen igen, og kørte hjem til ham, hvor vi i nogle timer sad og snakkede. DET VAR DET BEDSTE SELSKAB JEG KAN FORSTILLE MIG! Det var så frygtelig sjovt. + Lasse gav Line og mig et Kinderæg! Wow. Jeg vil ALDRIG glemme den dag.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja