fredag den 10. december 2010


Der er sket en grusom ting! Mange vil nok feste, og være lykkefryd over det, men det er FRYGTELIGT! ... Jeg har mistet stemmen. Ikke mistet stemmen som i, at bare være hæs, jeg har vitterlig talt mistet stemmen! Jeg kan fremstamme små ord, men det meste er det bare en anstrengende hvæsen jeg kan få ud.
Det hele startede i går. Efter skolen mødtes jeg med en veninde fra klassen, en pige der reagere på navnet Nanna. Nanna havde en plan, som hed "Mød Thor på Det Gule Pakhus!" Og jeg var blevet blandet ind i den plan. Det var da også helt fredfyldt, det var så fredfyldt at jeg næsten ligefrem kan kalde det for hyggeligt. Vi vandrede rundt i byens gader, for at fordrive tiden, for det på Det Gule Pakhus startede først ved 19 - 20 tiden. På vores vandring blev det pludseligt koldt, meget koldt. Min følelse i fødderne forsvandt, og lammelses følelsen tog sin vandring op imod mine lår, og fingre, men jeg kom uskadt frem til mødestedet, dog med en påvirket stemme. Der var vi i 20 minutter, måske en halv time? Men der skete INTET, og folket virkede heller ikke opsat på at møde os. Vi købte en Jolly, indtog den, og vandrede videre, hvor fødderne forsvandt igen. Vi kom til banegården, sad der noget tid, og drog hver vores retning. Men jeg fortryder overhovedet ikke dagen! Næ, det var skam en dag der er værd at huske. - For tilbragte dagen med Nanna, og fik fat i Fra Danske Hjerter! FIGURINES, JEG ELSKER JER!

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja