lørdag den 4. december 2010

I går var jeg til HSG. (HSG = Horsens Statsskolens Gymnasie fest) Jeg gad ellers ikke at med, for det er ikke det mest underholdene at give sig til, dog fik jeg en uforudset idé - Jeg ville tage overskæg på! Og efter den idé, tog lysten en stor plads i mit hjerte, og jeg valgte at trodse min modvilje, og tage med. Jeg fik formået at forlede en veninde / classmate til at få overskæg på.(Eller, hun lovede at tage det på, hvis jeg ville tage med) Vi klaskede skægget på overlæben, og drog til fest. Eller, faktisk tog vi skægget på ude på pige toilettet. Blandt en flok optruntede piger, der rettede håret, og malede krigsmaling i ansigtet, stod vi og satte skægget på plads. Vi tog ud på dansegulvet, og med det samme blev vi voldsomt omtalt. "Se, de over overskæg på!" Og man kom i snak, det var faktisk elskværdigt - Burde gøres oftere. Pludseligt valgte min veninde at slynge skægget fra sig, og jeg spadserede lidt alene rundt med mit skæg. - Det hele gjorde jeg, som provokation imod alle de piger der gør lidt for meget ud af sig selv, og har travlt med at se godt ud, i stedet for at nyde højtideligheden, og deres bekendtskabskreds.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja