torsdag den 16. december 2010

Jeg blev lige opfodret af Linda til at skrive om mit lille prank.
I går sad jeg i 1.c's klasse. Jeg kedede mig, fordi mine naturfags-komparationer kom for sent. Der sad jeg, træt af at danse hvert 10 minut, så lyset ikke slukkede pga. sensor, og hvad skulle jeg give mig til? Jeg valgte at skrive en besked på min venindes bord!
"Kære Josefine Ca-et-eller-andet-Italy-noget. Hvis du ser denne besked, så find mig, og fortæl mig det! For det kunne være lidt sejt. Hilsen ..... By the way, hils Linda!"
Senere den da, kaldte Linda og Josefine mig hen til dem.
Samtalen:
Josefine: "Har du skrevet på mit bord?!"
Mig: *Smørret grin* "Nej?"
Josefine: "Der er nogen der har skrevet på mit bord!"
Linda: "Og der står hils Linda!"
Josefine: "Det er en med 5 bugstaver i sit navn!"
Mig: "Ej, hvor mærkeligt!? Men jeg bliver nød til at gå. Fortæl, hvis i finder ud af, hvem det er."

Det var faktisk meningen, da jeg skrev det, at hun skulle ha' det fortalt med det samme, men efter som hun troede på mit nej, synes jeg hun skulle straffes. For der havde jeg stået, med joker smil printet på ansigtet, dog havde hun troet på mit nej.
I dag valgte jeg så at fortælle Josefine sandheden, da jeg ikke synes hun skulle føle sig stalket i for lang tid.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja