mandag den 22. november 2010

Jeg har faktisk haft en god dag i dag. "faktisk"? Jeg skriver det som at det var en overraskelse. Der er ikke sket noget vildt overraskende. Havde tidligt fri(also known as 13:20) og hele den sidste blok gik på at hører om, hvilket valgfag man ville/kunne vælge til næste år.
Derefter var jeg inde i byen med Eva. Jeg elsker at være sammen med Eva! Vi chillede in tha' town. Købte gave til min mor, og købte en ANALOGIK CD! <3 style="font-weight: bold;">Dolly bænken og spiste, like old days. - Bare uden Briet og Lizetter. I fredags købte jeg en norsk striktrøje. Jeg er i penge nød. Idéen med at spare op til en ny mobil er blevet misbrugt til andre ting. Jeg behøver heller ikke vildt meget en ny mobil, nøjes bare med fars. DET ER SNART JUL! Jeg glæder mig frygtelig meget i år!! Har brug for at få en masse gaver! Vi holder det igen i år hos min faster Eva. JEG VIL STARTE EN CD SAMLING! Jeg elsker musik. Min Analogik CD var starten.(selvom at jeg har nogle andre, men Analogik var start skuddet.) Så i min samling(den som tæller, for børnemusik cd'erne tæller ikke med!) har jeg;

McFly - Greatest Hits.
Gorillaz - D-Sides.
Analogik - Klunserbeats.

__ Der er lang til at jeg kan kalde det en rigtig samling.
Jeg vil også starte på at købe bladet Soundvenue. :D Its lovely.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja