onsdag den 7. december 2011

Show Off!

* Rytmeægget er fra Skanderborg Festival, som Treefight For Sunlight kastede - og fik  Morten Winther Nielsen til at tegne på det, da jeg så dem på kulissen.
* Det samme rytmeæg, på bagsiden fik jeg Christian Rohde Lindinger til at tegne(Spørg mig ikke, hvad det skal forstille, men svagt husker jeg noget med han sagde det var et æg)
 * En tennisbold fra Rune Klan, fra da jeg var på Skanderborg Festival.
 * Verdens bedste muffin - yum!
 * Frimærke som jeg fik fra Analogik, til Skanderborg Festival(Hvis i nogensinde får chancen, så tag til deres koncert! Så underligt, men fantastisk) 
 * Donorkort, fordi jeg er donor - hæh.
 * En Treefight For Sunlight plakat, jeg nippede fra skolen. 

Show Off: To display or behave in an ostentatious or conspicuous way.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja