søndag den 20. november 2011

Treefight for sunlight m. Tine









Var, som tideligere fortalt, til Treefight For Sunlight koncert igår!
Den var en af de bedste koncerter jeg har været til! Og har snart været til mange!
De var helt nede på jorden, så rart! Og jokede en helt del(Hvilket vi danskere jo har meget kær) 
De tegnede på mit rytmeæg, som jeg fik fra dem til Skanderborg festival (: Det var raaart - og til hver en tid, vil jeg opfodre folk til at tage til koncert med dem! Det var fantastisk. - Koncerten var meget intim, vi var nok max 50 mennesker inde og se den - dejligt!
Jeg var derinde sammen med min Tine-pige! (: Vi spiste på GrAn før vi tog derhen - yum! Fantastisk mad, har aldrig været så mæt i så lang tid! Det var fantastisk - har kun ros til dagen i går.

1 kommentar:

Life of Lize sagde ...

Åh, hvor hyggeligt! Treefight for Sunlight er bare gode :)
___
Life of Lize
Lad os danse lidt endnu

Bloglovin

Follow la vie comme freja