mandag den 19. september 2011

På tirsdag går turen til KBH.
Jeg skal afsted med klassen, plus resten af HF klasserne skal afsted,

og alle 3.g'erne skal såvel også.
Jeg glæder mig virkelig til at indtage Kødbyens stærke duft,
og købe mig en ukulele! Og en tramporin.

Jeg glæder mig til 4 fantastiske dage, med to vidunderlige piger - og bonus favoritten Ditte.
Mine 2 veninder og jeg, blir' en dag ekstra. - For at komme i tivoli!

Jeg håber at jeg kan nå at anskaffe mig et engangskamera.
Der er så mange fantastiske ting, som lige skal i hak, før vi drager afsted.

Håber så sandelig også at kunne tage nogle vidunderlige billeder, med mit spejlreflekskamera, som jeg selvfølgelig vil dele med jer.
Det bliver fantastisk, og ser stærkt frem til Christania og shopping!
- Har sparet godt med penge sammen.

xoxo Freja.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja