tirsdag den 20. september 2011

Lige  nu har jeg egentlig VU(værkstedsundervisning = en form for lektiecafé)
Men jeg har intet at lave, så derfor ja .. Laver jeg intet.
Jeg skal som sagt til KBH med skolen i morgen,
og jeg glæder mig så sandelig!
Det skal nok blive godt.

Jeg glæder mig til Københavner lugten,
Kødbyen har sin helt egen charme,
som jeg vil indtage, som jeg det drugs.

Jeg glæder mig til at betragte byens mursten,
hører dens summen, når bilerne suser forbi en,
som var de heste på en vædeløbs bane.

Jeg glæder mig til at mærke varmen, efter det store slag,
for VM i cyklen har slået.
Og se på stregerne i astfalten, som er blevet malet af cyklenshjul,
når den har kysset vejen i en kærlighedsros af lykke, pga. sejren,
og i det hele taget den glæde som cyklen og dens rytter føler i svinget.

Jeg glæder mig til at smage på bilerne,
som de står tæt pakket på gaderne, og ekko af klap, som publikummet har fået kasket.

Jeg glæder mig til Christania.
Bare at se det.
Se det i virkeligheden,
i stedet for at stedet bare er en fortælling,
en fortælling om frihed.

København bliver noget for sig,
men den skal så sandelig oppe sig, for at komme på siden med London og Berlin rejserne,
som stadig banker i mit hjerte. 
J

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja