mandag den 22. august 2011

Navn: Freja.
År: Atten.
Personlighed: Kreativ, underholdene, mærkelig.
Status: Single.
Stil: Min stil er meget personlig. En del af mit tøj af arvet af min mor og mormor. Inspireret af billeder på internettet.
Must: Musik!
Ynglingsmærker: Genbrugsbutikker, Monki, H&M, Weekday, Urban Outfitters, Wood Wood.
Favorit farve: Jeg har ret mange yndlingsfarver. - Rød, orange, grøn, brun, sort..

Land: Danmark.
By: Horsens.
Klassetrin: 2.p (HF)
Familie: Mor og far - Storebror.
Hobby: Teater, musik, at blogge.
Fritid: I min fritid er jeg sammen med mine veninder. - Ellers spiller jeg ufatteligt meget teater. Udover det - Musik. Jeg kan ikke spille instrumenter, men øver mig i en bitte grad.
Talenter: Vil nok kalde min kreative side et talent? Ellers kan jeg tegne ..
Største betydninger: Min familie, mine venner, oplevelser, mode, hår, verden.
Mindste betydninger: Normen, og at livet er fastlagt.
Tre ting på en øde ø: Min computer, musik og en ven.
Dyr: Fortrækker nok hunde. Har selv tre.
Skræmmer: Stoler overhovedet ikke på katte.
Frygter: Levende begravet, druknedøden, højder.
Ynglings årstid: Det må helt klart være sommeren!
Drømmen: At afslutte HF - Rejse til England, og bo der i noget tid. Derefter prøve skuespillerdrømmen.
Ting jeg holder af: Fawlty Towers, London, min seng.
Favorit morgenmad: Smothie!
Favorit middagsmad: En lækker salat!
Favotit aftensmad: En vidunderlig salat, med god kylling.
Noget jeg beundrer: At være sig selv. - Så nemt er det.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja