fredag den 17. juni 2011

jeg takker Northside for berøringen af Ethan Kath, og Stefan Kvamm, jeg takker Northside for den gyldne øl-regn i mit hår, jeg takker northside for oplevelsen af verdens mærkelig jord/mudder, jeg takker northside(der i blandt et særlig tak til Peter Sommer!) for den fabelagtige caminoen stig(lækker bodypaint!) jeg takker northside for 22 fantastiske koncerter, jeg takker northside for at opleve raw-food(som ikke skal opleves igen! .. maven havde mental-breakdown) Jeg takker Turbo Weekend for at ha' så klumset en keyboard spiller (Først øl ud over dig selv, derefter snuble over en ledning, og til slut en mikrofon i hovedet .. den får du respekt og tommel op for! PLUS du nåede at synge med i sangen, trods alt dette uheld .. magisk) Jeg takker Northside for at give mig muligheden for at nyde Peter Sommer tæt på, og De Eneste To for den vildeste koncert, jeg takker en blanding af Stine og The Floor Is Made Of Lava, for de svedene halvnøgne mænd der klaskede sig op af os, og jeg takker northside for at give mig nogle nye at putte øverst på min "Hvis jeg skulle dræbe nogen, så røg ..."-liste! (Damn u mænd! DER VAR SLET IKKE PLADS TIL I SKULLE STÅ DER! Ad, og FY!) også takker jeg for den lækre panini som Northside gav mig muligheden for at smage.. Jeg takker Northside for regnvejret, og for den lækre kaffe! og småkagen(damn thats was good!) Jeg takker nothside for mødet med de to drenge, som lærte mig at sætte folk på plads "du skal bare ae ham" Jeg takker Northside for at indse jeg ikke skal til store fallulah koncerter (hun fungere nok kun til de små intime koncerter) Jeg takker Northside for at lade mig se Søren Huss vende rundt, og gå af scenen(Damn u, lange omvej! Nåede kun at se mandens ryg) Jeg takker Northside for INGEN SKILTE, så man gik alt for langt .. Og så lidt mere end man ville. Jeg takker northside for at tiltrække manden der sagde "Så ville jeg hellere ha' tis på fingrende end det der!" Jeg takker Tine for at bære over min træng til Oreo, og underholdningen i toget! Jeg takker Northside for sår på benene, jeg takker Northside for The Rumor Said Fire, jeg takker northside toiletter der ikke var alt for klamme. Jeg takker Stine og Signe for at lære mig om hyldeblomst og hvidvin! Jeg takker Tine for bare at være der - tak Tine! Jeg takker Signe for pungrotten! Jeg takker northside for super skraldemændene, også takker jeg for at ha' mødt min kære gamle historie lærer! Jeg takker Northside for at være Northside! Og jeg takker for de MEGET lille, dog alligevel paradis udvalg af paradis is .. altså, kort sagt northside .. tak.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja