søndag den 29. maj 2011

jeg må sælge mig selv! skal ha' penge.
har nogenlunde bestemt mig for et cannon 550D kamera ..

i morgen skal jeg op i mundtlig matematik! har lige sat og set nogle videoer på frividen.dk, som er ganske god! damen er god til at forklare, og føler at jeg får en del ud af det. jeg bliver slagtet i matematik .. matematik er ikke min stærke side .. langt fra! men hvis jeg modtager 02, er jeg det lykkeligste menneske i verden! så pleas, jeg ber' dig Gud, hjælp mig. jeg skal nok fortælle om, hvordan det gik .. en gang i morgen.

jeg håber på at jeg kan købe kameraet i løbet af denne uge, for kunne virkelig godt bruge den! vil vildt gerne kunne ligge nogle lækre billeder ind på min blog! da den er ok trist lige for tiden.. jeg undskylder.

nu vil jeg lukke facebook og denne side ned, og se noget mere matematik! .. dette er den triste søndag i mit liv..

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja