mandag den 30. maj 2011


i dag gik turen til mackies med eva!
vi spiste en dejlig potion mad hver, og drog imod biblotektet!
på biblotektet spillede vi på deres playstation2, vi spillede fodbold spil! (fifa)
det blev 2 - 1 til eva ): så må vinde en anden gang over hende! .... please.
udover spil, lånte jeg band of horses og beirut cd! plus en dokumentar film om figurines (: så er ok glad.
så lige nu, sidder jeg og nyder tonerne af beirut, på min computer!
lyden er ikke perfekt, men synes ikke jeg orker at finde min cd-afspiller frem (dovenskab længe leve!!)
i aften/nat vil jeg se figurines filmen! det bliver rart at kunne sove igennem .. ha' fri til næste torsdag! så det er bare møg-dejlig.

på onsdag skal jeg være sammen med lasse .. vi skal jamme(eller prøve) plus om aftenen skal jeg lave noget skuespil på gågaden i horsens! pga. der er åben by night .. så skal spille mafia. (:

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja