lørdag den 14. maj 2011


For lang tid siden, lovede jeg at fortælle mere om koncerten med Figurines! Hvilket jeg aldrig fik gjort, da min bærbar valgte selvmordet som den eneste vej frem...
godt nok ''arvede'' jeg min brors skrammel kasse af bærbar, men den har en voldsom lyst til at være langsom, så har ikke brugt til den møg underholdning! Men nu vil jeg gerne i gang igen, trods computerens nederlag.
Først lige nogle billeder;







Men! Om koncerten..

Før koncerten var mine to klasse kammerater og jeg på Kina restaurant.. Maden var lækker!
Derefter traskede vi på Berings Pub, og drak en øl, for at fordrive tiden til at vi kunne komme ind på Kulisselagret. Jeg stressede desværre rimelig meget(Hvilket jeg takker for nu, for hvis det ikke var hent, ville jeg ikke ha' mødt Christian!) Tine C var ved at druknes i sin øl, da det skulle gå så hurtigt. Vi kom endelig hen til Kulisselagret og ind. Da vi ankom, var der en mand der bad os holde kort øje med hans øl .. Og tiden gik .. Og gik .. Og pludseligt kom Christian traskende igennem lokalet! Og (Som man kan læse i tidligere blog oplæg) han skrev på mit Soundvenue blad. Efter det møde, gik vi tre piger udenfor, og Christian havde åbenbart fået den samme idé. Mens mine veninder trak vejret i den friske luft .. Prøvede jeg at inhalere Christian.. Uret tikkede, og starten til koncerten nærmede sig. Vi gik ind igen, og min bedsteste veninde Eva, og to fra hendes klasse var ankommet. Jeg blærede mig kort overfor Eva, fortalte om mødet med Christian, som stod ved baren, hvor jeg havde mødt ham, men hun valgte ikke at komme i kontakt med ham. Koncerten gik i gang, og der var skam intet at klage over! For det var The New Spring der startede det hele! Hans fingre var magi i sig selv, aldrig set så fantastisk finger-håndtering, vidunderligt! Musikken sang i mine øre, og varmede min sjæl af lykke. Efter nogle numre af The New Spring(SOM JEG VIL VARMT ANBEFALE!) Indtog Figurines scenen! Eva og jeg stod lige oppe i ansigtet på basisten, Claus Søgaard, og han virkede en smule genert. Christian Hjelm stod midt på scenen, Claus Johansen stod til venstre for Christian, Jens Ramon, med hans keyboard, var blevet smidt bag Claus, og trommespilleren Hasse Mydtskov var plaseret på den klassiske trommeplads.
Midt under en sang, var Claus S. mikrofon ved at vælte, men Eva og jeg greb den, hvilket var en ære! (Føler mig nogen gange som en Justin Bieber tweenager fan) Og den kære Claus S. smilte taknemmelig tilbage til os. Da bandet forlod scenen, valgte Hasse (Trommespilleren) at banke hans hovede ind i en højtaler, som hang ned fra loftet. Publikummet begyndte at råbe efter mere, og først gav Christian et solo nummer, og derefter kom resten af bandet, og spillede det helt afsluttende nummer. Da de for sidste gang forlod scenen, ville Eva give Hasse en high five, hvilket kunne ha' gået gruelig galt! For ha' han kaster sin håndflade imod hendes, var han i fuldskab ved at skvatte rundt, og ud over scenen! Men han reddede sig selv, Eva fik hendes high five, og vi gav begge et lille fnis over trommerens fuldskab .. Men han klarede det fantastisk, trods øllen!! I det hele taget, var det den bedste koncert jeg har været til! Men Kashmir ligger på en FABELAGTIG anden plads!!

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja