mandag den 30. maj 2011


det her er fallulah. alle kender fallulah .. ellers ja .. men det er ikke musikken jeg vil kommetere denne gang, det er bare det fantastiske tøj kvinden har på! Det er FABELAGTIGT! jeg ville skære min fod af for det outfit.. eller min højre arm .. som steen fra sort sol .. kunne godt!

jeg har lige sat og øvet på mit guitar .. men det går ikke synderlig godt for mig i dag! virkelig slemt.
håber snart det bliver bedre igen .. for de sidste par gange, har jeg ikke kunne spille noget ordentlig.
godt nok er jeg begynder, men normalt synes jeg at jeg kan få det til at lyde som sangen jeg spiller, i stedet for .. undskyld udtrykket - lort.

i morgen skal jeg så meget sove igennem! og håber lidt at jeg kan slæbe mor med ind i byen, og kigge på kamera.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja