søndag den 20. marts 2011

I morgen drager jeg til Berlin med min HF klasse!
Jeg tager afsted kl 8:00, og det siges at vi er ved ankomst stedet i Berlin kl 16:00.
Jeg kommer hjem igen om fredagen, og havner på Horsens Statsskolen kl 18:00.

Min Berlin tur bliver forhåbentlig en oplevelse! Som desværre ikke kan slå London, men den kan da gøre et forsøg! Jeg skal bo på værelse med Ditte og Tine C, så spørgsmålet lyder: Kan det blive bedre?
No! Sådan lyder mit svar værdfald lige nu.
Jeg håber på at kunne købe en mundharmonika .. Og en gave til Eva .. (Hun læser ikke denne blog, så kan glædeligt skrive det .. hahaha Eva, en dag fortryder du det! :D .. Ej, det er efter aftale at hun ikke læser den, for ellers kommer hun til at vide alt, også kan jeg ikke fortælle hende noget)
Jeg glæder mig til Berlin .. Glæder mig til at slippe fra store plakater af Lars Barfoed, glæder mig til at lade mine øre bløde pga. det frygtelige sprog, som jeg så inderligt frygter. Jeg glæder mig til at Uldsokkerne starter(En nærmere forklaring kommer i senere blog indlæg!!) Jeg glæder mig til at nyde Hansi sange om morgen .. Glæder mig til at vise min blærret kuffert frem, jeg glæder mig til 8 timers bustur med folk som man skulle tro havde damp, jeg glæder mig faktisk. Jeg glæder mig til shopping, til kunst, kreative mennesker, musik, og en vidunderlig by, med en fantastisk historie .. Og glæder mig til at slippe fra FACEBOOK! (I dag har virkelig været en sondens dag .. Alt for meget usundt, og for meget facebook .. Fyyh.)

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja