fredag den 18. februar 2011


Aftenen var en ganske hyggelig, altså aftenen, hvor gæsterne var herhenne. Alle kom, dog ikke Line, hun blev desværre forhindrede i det. Vi startede det hele ud med at spise. Jeg havde lavet mexikansk lasagne til folket. Det gik stærkt(Især pga. Lasse og Dennis) Derefter traskede vi op på mit værelse. Vi nød noget Hansi(Intern joke) musik, som snart er en tradition. Derefter spillede vi nogle bræt spil. Først spillede vi W.I.T.C.H. kærligheds/horoskop spil(Selvom det ikke ligefrem fald i gå jord hos Dennis og Lasse) Derefter spillede vi det familie kære Æggespil. Det lykkedes mig overhovedet ikke at vinde i nogle af spillende. Da det var færdigt, greb vi min gamle telefon, for den skulle afprøves! Og den virkede(Hvis man ser bort fra at man ikke kunne høre, hvad den man snakkede i telefon med sagde) Efter vi havde hoveret over det i noget tid, gik vi ovenpå igen, og legede gæt og grimasser. Da den leg var leget, skulle folket til bussen. Vi gik i god tid, og det endte med snebold krig. Efter Dennis, Lasse og jeg var godt tæsket igennem af sne, skulle Randi, Lasse, og Dennis med bussen. Nicoline var blevet hentet forinden, og Evas forældre kom i bil efter hende.
Alt i alt vil jeg give denne aften 5 kokkehuer, ud af 5, pga. det gode selvskab.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja