lørdag den 8. januar 2011

Jeg har været i Århus! Med den bedste Eva! Det var fantastisk! Først tog vi ind i en Fona, hvilket staaaank, der var næsten kun Hansi Hinter-et-eller-andet CD'er! Og alt var skide dyrt, men vi forsatte ned i en anden Fona(Eva havde et gavekort til Fona, så hun SKULLE købe noget i Fona) Vi vandrede rundt i Fona, men intet var interessant, så vi satte os til at spille bil spil. Jeg vandt 2 - 1. Derefter gik vi videre rundt, kom ind i en butik, som sælger genbrugs cd'er(og nogle nye) Hvor Eva fik købt nogle cd'er og et soundvenue blad, og jeg købte et gammelt(fra oktober) Soundvenue blad. Vi gik videre rundt i byen, og pludseligt fik Eva øje på en Rugby kalender, som hun ville købe til mig i 18års fødselsdags gave, hvilket hun også gjorde. Vi gik imod Sunset fordi vi ville ha' indtaget noget føde, men der var proppet! Så vi forsatte imod Bruuns Galleri, hvor der også er en Sunset, men den var også proppet! Så vi gik hele vejen igennem gågaden, for at finde en Mackies, som var på enden af gågaden. Vi fik spist vores mad, og forsatte videre ud i Århus skumle gader. Denne gang endte vi på Aros. Aros havde en fantastisk kunst udstilling! Det var virkelig skummelt, og rørte mig grumt meget, fik det frygtelig ubehag(Fik ikke taget billeder derinde, fordi jeg var så chokeret!) Det var Lemmerz - Genfærd, som vi så på. Kan jeg godt anbefale! Efter Aros tog vi ind i Bruuns Galleri, tjekkede det hurtigt igennem, mødte kort Josefine C. og derefter hjem. Min mor hentede mig på en tank station(som er et godt stykke fra banegården! Dog var det ''desværre'' min egen idé at gå derhen) Vi tog hjem til min mormor og morfar, for at hente det tørklæde som hun har strikket.

Dette er billede af det jeg har fået bragt hjem fra Århus.
Et billede af Lemmerz udstilling(Det eneste jeg fik taget, før jeg gik totalt i chok)

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja