tirsdag den 14. december 2010

I dag blev Humør Teateret interviewet!(HOLD ØJE MED HORSENS POSTEN!) Humør teateret, er en teater gruppe ting, som jeg er med i! Men vi blev udspurgt omkring vores næste stykke, hvad det egentlig var Humør Teateret, og hvorfor vi spiller så meget teater! Det gik ganske godt.
Lasse havde dog glemt at nævne en lille detalje, fotograf, sådan en ordentlig fotograf, som tog billeder, hvor vi skulle posere. Jeg skal ALDRIG være model! Jeg var helt ude at skide. Protræt billederne blev taget, og vi skulle videre til gruppe billede. Der står vi så, i en UBEHAGELIG stilling! Mine ben ryster, og min arm er knækket, og snoret på den mærkeligste måde, da journalisten foreslår mig, at lige knappe min skjorte en knap mere sammen(Eller, hvordan man nu vil formulere det? Lukke min skjorte lidt mere), og joken lyder "Freja, du er jo den UARTIGE nisse!" Det hjalp slet ikke på min selvværd! Og nu er jeg, Freja BJ, dømt Side 9 Pige. Tak!


By the way. Lasse lavede en ordentlig dumhed. Vi sad og snakkede, og pludseligt kan man høre en boremaskine, vi tænker ikke nærmere over det, men efter den har kort i små 5 - 10 minutter, vi begynder vi at joke om det "Bore manden ikke snart igennem!" - "Det må være en sløv boremaskine!" - "Jeg vil meget hellere høre sækkepibe musikken igen!" Der går nogle minutter igen, og Lasse vælger så at rejse sig, for at gå på hævntogt, da han beværte sig væk fra tilholdsstedet, kommer han hurtigt tilbage, griber ned i en pose, tager sin boremaskine op, og må forklare at det er den der har lavet larmen i så lang tid, hvor efter han råber "UNDSKYLD NABO!"

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja