torsdag den 9. december 2010


ÅRETS FAIL!

Jeg har taget et kamera med en skole. Det er rart, for har taget billeder af mine medsammensorgende klasse væsner. Min veninde Tine, og jeg vælger at tage stalker billeder af vores klasse kammerater. Først møder vi en, som vi tager billede af, bagfra - uden han opdager det. Vi går tilbage imod vores lokale, hvor Tine opdager endnu en fra klassen, på drenge toilettet. Jeg står, og koncentrere mig om at tage billede af drengen, og vender mig om da missionen er lykkes, og siger til Tine, mens jeg kigger på billede "Det ligner sgu da ikke Jesper?" Hun ser på mig og siger "Jesper gik forbi dig, mens du tog billede! Du har taget et billede af en fremmet dreng!! Jesper kiggede også vildt mærkeligt på dig, mens du tog billede." -Jeg vil gerne påpege, at der var blitz på mit kamera.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja