onsdag den 22. december 2010


Som sagt, ville jeg uddybe dagen søndag(Kina - Teater oplevelses dagen)
kl: 12:30 mødtes Ditte og jeg hos Tidde, hvor vi (da Tidde endelig var klar) spadserede hen til en Kina spisested, hvor vi bestilte tag selv bord(tror jeg man kalder det?) Efter en lang omgang snak, grin og, hvad man nu ellers laver når man spiser, gik vi ud i den store verden, ud på gågaden. Det var GRUSOM koldt! Voldsom koldt, så vi skyndte os ind i centeret, hvor vi placerede ballerne på en Sir Elton John bænk.
Da tiden sagde teater tid, vandrede vi hen til Horsens Ny Teater, hvor vores veje delte sig, og jeg hang ud med nogle andre. Der sad vi og så teater(3 timer!) Hvilket var en vidunderlig fryd. Efter teaterstykket tog nogle fra drama holdet ud for at spise/drikke. Det var en fryd, at få lidt mad efter den omgang. Kort efter forlod en stor del af selvskabet spisestedet Grammofonen, og 3 var tilbage. Jeg gik med en hen til bus stoppestedet, hvor jeg ventede på at min mor kunne hente mig.

I mandags var jeg sammen med Eva. Vi mødtes i byen, vandrede lidt rundt, købte de sidste gaver, hvor efter vi tog hjem til mig. Vi så noget film, snakkede og det man ellers laver.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja