torsdag den 23. december 2010


Dette er en banal aften! Derfor begyndte jeg at grave frem i gamle dokumenter. Deriblandt fandt jeg nogle ting jeg havde skrevet ned, så jeg ville kunne huske oplevelsen, nu skal den deles med folket.

Sct Ibs 10 klasse, foregår omkring 27. oktober 2009.
Snakker om Jon fra paradis hotel. (evt. tjek billede)

mig: jeg vil se ham!
eva: tror du ikke han arbejder om aften?
mig: man kan være heldig
eva: ej -.-
mig: i frikvatert går vi derhen!
**frikvater**
mig&eva&lizette: *går hen til den cafe han arbejder på*
mig: *mega selvsikker* også for at være kikset råber jeg "HEJ JOOHN!" istedet for Jon :D for så virker jeg mega bonderøv:D
eva: aftale!
lizette: han er der fandme!
**vi stopper op**
mig: omfg! troede sgu ikke han var der!
eva: fuck hvor vildt!
**går videre imod ham**
mig: *går langsommere og langsommere fordi jeg rødmer vildt og fniser xD - ender med at stoppe op og bare stå og glo på ham pga. chok og en MEGA vorte på hans kæbe xD*
eva: *hvisker* sig det!
mig: jeg kan ikke ._.
**kommer lidt væk, men stadig sådan man kan se os - og stopper op**
eva: FORHELVEDE FREJA! *klasker mig i hovedet*
mig: *er ved at blive klævt i min sandwith* ~hoster~
lizette: omg omg omg!
mig: PRØVER DU AT DRÆBE MIG?!
eva: DU SAGDE DU VILLE KALDE HAM JOHN!
mig: JEG TROEDE IKKE HAN VAR DER!
*går en kort rundte i byen, og tilbage imod caféen*
mig: jeg gør det denne gang!
eva: aftale!
**kommer derhen**
mig: han er inde i caféen! så gør jeg det ikke
eva: FORHELVEDE! *er ved at ligge mig i ninja greb for at få mig derind*
Jon: o___O? *kigger på os*
mig: JEG KAN IKKE!
lizette: *går bare videre som om hun ikke kender os*
eva: FREJA! ... han kigger! *går ind på caféen* - er du ikke fra paradis?
Jon: jo .
eva: ... okay . *går ud igen* han bider jo ikke!
mig: omg omg omg ! DU GIK DERIND!
eva: jaaah?
mig: ... MEN JEG VIL JO BARE RESPEKTIERE HAN ER PÅ ARBEJDE, OG IKKE FORSTYRE HAM!
eva: freja -.-
mig: jamen, nu tænker han "ej, endelig en fan der forstår sig om privat livet - hende elsker jeg:D<3"
eva: ... arbejde er ikke privat liv freja
mig: -.- ..... tak eva

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja