fredag den 5. november 2010

Jeg var ude at spise med 2 veninder, på et klamt kebab sted. Det var frygtelig hyggeligt! At hører sladder, fortælle sladder, grine, og opleve det klammeste nogensinde - Se en bananflue dø i ens salat. Det er sidste gang jeg spiser på det kebab sted. Deres tallerkner var SUPER uvasket!


Der sidder vi og 'nyder' vores pizza, da en middelaldrende mand slutter sig til os.








Mand/Fulde Bjarne: Hej, må jeg vise en tryllekunst?
Mig: Tjoooeh, da det må du da godt.
Fulde Bjarne: Mit navn er Bjarne. Hvad hedder du?
Mig: Freja.
Fulde Bjarne: Maja.
Mig: Nej, Freja.
Fulde Bjarne: Ja, Maja, men nu skal jeg trylle.
Mig: Jeg hedder altså Freja.
Fulde Bjarne: Freja? Sikke et smukt navn.
Mig: Mange tak.
Fulde Bjarne: Nå men Maja, nu skal du se. *finder en cigaret pakke frem.*
Fulde Bjarne: Hvad er det?
Mig: En pakke cigaretter?
Fulde Bjarne: Ja. *Tager en cigaret frem.* Hvad er så det her?
Mig: En cigaret.
Fulde Bjarne: Og det her? *Lader som om han tager en snor frem.*
Mig: ... Din hånd?
Fulde Bjarne: Nej, det er en usynlig snor. Men se her. *Binder den usynlige snor rundt om cigarretten, og hiver cigarretten med den usynlige snor.*
Mig: Ohh, det må jeg hjem og vise mine forældre.
Fulde Bjarne: Ja, det er ret smart. Se nu her. *Ligger sit arm ur ved siden af mig.* Hvad er klokken?
Mig: Kvart i 5.
Fulde Bjarne: Når jeg kommer tilbage vil jeg få dig til at sige 65, men nu går jeg på toilet. *Går, kommer tilbage 5min senere.* Hvad er klokken?
Mig: Der er gået 5minutter.
Fulde Bjarne: Ja, og nu vil jeg få dig til at sige 65. *Fulde Bjarne siger en masse plus stykker.*

SPRING I HISTORIEN.

Mig: Hah! det hopper jeg ikke på.
Fulde Bjarne: Du er alt for kvick.
Mig: Ja, jeg er satme hurtig i dag.
Fulde Bjarne: Du er alt for smart for mig, så nu vil jeg gå igen. Vi ses.
Mig: Ja, vi ses. - Og tak for underholdningen!
Fulde Bjarne: Det var så lidt. *rejser sig op, og forlader stedet.*

___________________________________________________________________

Det var en fantastisk dag. Det skal klart gentages. Har savnet pigehygge så groft.

Ingen kommentarer:

Bloglovin

Follow la vie comme freja